Followers

Monday, December 14, 2009

Terserlah Kebahagiaan Di Wajah ^_^




Jom uols, kte layan pic² candid Zie yg telah membuktikan kebahagiaan yg Zie rasakan..hikss



Time nih tgh tgk sape ntah. Lupe suday...hikhik.



Pic candid Zie wif baby (awek bujang) and Tunang sharil :)




Time nih saat cincin dh tersarung di jari :)




See...asyik tersengih jek zie memanjang kan...terserlah weh gigi aku yg x teratur tuh wehhh...citttt.

...hahahaha




Pssttt...nampak my lesung dagu...hahaha. Org len ade lesung pipi, zie lak ade lesung dagu..haaa ko ado??? lalalala

...mule ler tuh nak riak bagai..kahkahkah :D xde lah riak, gurau mak enon jek tuh..hehe.




Zie n kak midah. Adehh..dlm pic nih, nampak chubby ckit ler plak zie kan. Yesss!!! Ailikeee nyah oiii...hahaha










Love Thug Zie & Dillah

10 comments:

~ mizzAmy ~ said...

nampak happy sangat muka zie.. syukur lah kan.. akhirnya zie jumpa jugak ur other half.

Redbloodsnow said...

♥ MIZZ AMY
-->> heheh...ketara nampak kan amy kan :P

Alhamdullilah amy. Syukur zie dh jumpe my other half


:)

zazahashim said...

yunk..aku x jeles nga lesung dagu ko..sbb aku pun ado jgk lesung dagu tue..bile senyum tahap x ingat dunia tros nampak..haha..tapi aku jelez ko putih pasal aku itam..kalo aku putih konpem kalah ct nurhaliza..haha..lariksssss

Redbloodsnow said...

♥ ZAZA
-->> Wakaka..hampes ko yang. keputihan aku gak yg di jeleskannn..dushhh dushh. ooo ko pun ado ek. gimme 5 yang. kte same² ade lesung dagu...


hiksss :P

Najwa H. said...

Chantek ehhhhhhhhh~ :3

pRincESs_N said...

mmg nmpk bahagia ko..mst zie rs sume pics cantekk kn..cz N dlu pon rs sumerr pics cantek mlambangkn ati y tgh bahagia...huhuhu

::PoRcUpiNe:: said...

amboi3....hepy toii..
hilang segala nebese sebess sume nyeee zie...

Redbloodsnow said...

♥ N
-->> hikss..a'ah yang. mmg rasa sumer pics cantek. w/pun x cantek...nak gak rs cantek sbb ye la kan..our happy n meaningful day maaa...

huhuhu :P

Redbloodsnow said...

PORCUPINE
-->> hehehe...tuh ler awak.
mmg ilang sume nebes bila cincin dh tersarung
rs cam dh berlaki ler plak

wakakakaakak :P

wan muliani said...

zie..i ade lesung mata..u ade??ahahhaa kawan penah ckp..mak i lahirkan cepat sgt..lesung pipit xsempat nk turun kt pipi