Followers

Wednesday, December 16, 2009

Ado Lagik Berposing Dengan Cincin Tunang :P


Ehemm...ehemm..ado lagi kooo pic Zie berposing tayang cincin...aharksss. Nih smabungan entry -->> NIH ea noks :)

Click jek ayat NIH tuh if nk skodeng mengodeng...haha.




Zie suke dgn shot nih. Nih kalau Chu edit...kompom jd cam meaningful n symbolic pic jadinya...huhuhu.




Nih time dorg soh Zie letakkan tgn kat bahu ala² gnie kan..ya ampunnnnn uols. Tebal muke aku tahan malu weh. Cam ala² gediks jek berposing gitu kan.

Nak wat camno...harus gak ikut. Kalau x...ape gune ko hired photographer kan :P




See my ring??? Yayyy...aku dh bertunang..hahaha :P Gedikss... ^_0




Nak tgk lg dekat ea cincin org??? Nahh...tgk puas² ^_^ hiksss




Pic nih pun zie palinggg suke gak. Pic nih lah yg chu edit yg Zie gune wat wallpaper background blog nih...amacam, mmg an amazing touch kan Chu buat

^_- winksss...




Muke tunangan org..hehhh hehhh :P Lain taw rase bile dh jd tunangan org. Secara automatik, kebebasan ko cam dgn sendirinya jd terkawal. Walaupun Dillah x pernah sekat kebebasan Zie berhuha...

...tp still ianya akan berkurangan dgn sendirinya. Somehow i missed my babes. Kene plan 1 perfect timing utk huha same² lg ^_- winkkkss...











Love Thug Zie & Dillah

8 comments:

zazahashim said...

xnak komen pape..sbb sumer pic ko cantek..haha..dah terkomen nie..so baik aku komen dgn jayanya..

erm, aku suke cincin ko..cantek..sbb dia susun tertaur gitu..letak kat jari tros tangan jadik cantek..huhu..

lagi skali aku jelez nga keputihan ko..sbb gambor ko nmpak cam tulus mulus suci murni jek..ehhh terlebih sudah nie..kang zie ngamuk lak..wekkkkk

Redbloodsnow said...

♥ ZAZA
-->> hahaha..ckp x nak komen pape. tp alih² berjela pjg komen die..hahahaha. lawak ko yang

eh yang. ko x nk buat ker blog khas utk majlis kawen ko ek. kerrr aku yg x pasan ko dh buat ehz...hehhe

alaaa...x yah jeles². nnti anak ko leh ikut kulit aku...hikhik. leh ke camtu ek :P blueksss gak kat ko

:D

pRincESs_N said...

yeahh.automatc tkawal...aku setuju!!

Redbloodsnow said...

♥ N
-->> haa kan yang kan
hanye yg dah bertunang je yg akak menyetujui


:D

intan izani said...

semoga zie bahagia..
tak sabar nengok pic kawen lak..
hehe

Softtouch [Hanim] said...

mmg meletops lah pic tu semua...nie br tunang zie nnti dah kawen mcm2 posing zie kene buat..siap terlentang terkuak bagai nnti..he he he

Hani Yuhani said...

heart gile ngn cincin zie ni...(^_^)

zazahashim said...

x daya la yunk nk wat blog kawen..yg satu tue pun aku x terjaga dah..ko blogger tegar boleh la..aku nie separuh tegar jek..boleh gitu..muehehehe..

aik, pesal lak anak aku ikut kulit ko?oo ko bg makna secara halus la nie nak suh aku tgk gambor ko jek kan mase aku ngandung nanti..lalalal...haha