Followers

Saturday, June 16, 2012

Majlis Akad Nikah -- 11.11.11 (Part 2)



Ni time dillah tgh baca lafaz taklik ni. Zie lak bersungguh-sungguh dgr...hehehe :D





Wajah kebahagiaan seorg ibu bila melihat anaknya melangsungkan perkahwinan..hehe :) Alangkah indahnya sekiranya arwah ayah turut ada di sisi emak time ni, kan. Rindu sesgt kat arwah ayah :(






Uwaaa! tudung jenis ini tak bersesuaian dgn bentuk muka zie arr. Actually zie nk suroh pak andam zie ubah...tp itu lah. Dah takde masa lg coz rombongan dillah dah pun sampai...

...hemprhhh. Takpe la...what done is done, kan? ^_-







Penyerahan duit mas kawen dan acara menyarung cincin :)







Bila dah sah bergelar suami isteri...boleh dah buat-buat gini :D Dah halal maa...hehehe :P bluekss





Happily married on 11.11.11 :) Oh ye...hado lg part 3 sambungan entry akad nikah ni ea uols. Akan publish sekejap lagi...so keeps on refreshing my blog ni taw ^_-













Love Thug ♥Zie & Dillah♥

2 comments:

Hidayah Bach said...

ok je tudungnye pun..
still nmpk cantik..

dan..tarikh wedding cantik la..!

ct cheery said...

muka zie nampak lain sngat bila pkai mcm tu..hehe