Followers

Friday, March 19, 2010

Part Last -->> Sesi Menandatangani Wartikah Pertunangan


Nih along Zie nih. actually along zie org yg terakhir sign wartikah pertunangan nih taw. tp saje jek nk tayang pic along dgn wartikah tunang zie nih 1st..hiksss :P

..tekun jek die bace isi kandungan wartikah tuh ^_^






Sign ea long, signnn...♥ :)






Nih saksi yg ke-2, uncle Dillah yg sign. 1st saksi yg sign adalah Uncle dillah gak ^_^





2 copies kene sign..hehe.





Nih saksi ke-3, merangkap pakcik zie. saksi bg pihak zie plak ^_^ heeee






Now...tamat lah sudah sesi menandatangani wartikah pertunangan :)











Love Thug Zie & Dillah

7 comments:

kak ina kl said...

salam..ada tu tulis November 2009 dan ada pulak tulis November 2010..confiuslah

Redbloodsnow said...

hahahha...yeke. kesilapan teknikal ler tuh :P

november 2009 semestinya kak. klo november 2010...means lom tunang lg ler klo gnie...hikss :P

smiley said...

Zie....kalo sofia nak watikah camnih jugak boleh?hehe..

tapi sofia duk semenanjung...boleh dpt kan ke tanpa dtg srwak? blh?

hehhehe...

Redbloodsnow said...

SMILEY
-->> hahaha..leh aje lah yang. sofia just buat sendiri jek sbb nih between keluarga fia n keluarga syuk je taw.

if nk sample wartikah..just click label wartikah tuh je ea

ElyaElmo said...

sis...tunang pun kene sign2 ye??

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

xpenah jumpe wartikah mase bertunang..pape pon..unik ni..sebab belom pernah jumpe lagi

kak ina kl said...

tak update ker?